בניית אתרים

*   צור קשר - 073-2507549   *  


 

   שם:
   טל':
   אימייל:
   נושא:

  
 
*   עדכון עצמאי של האתר שלך
*   בניית חנות וירטואלית
*   קידום אורגני
*   קידום ממומן
*   מיני חבילת דומיין
 

טיפים ועצות

גלו את הסודות הקטנים שיסייעו לכם לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש,
להזרים אליו מבקרים ולהפוך אותם ללקוחות.
 
כיצד תניעו את מבקרי האתר ליצור איתכם קשר?

אחת הטעויות הנפוצות שבעלי אתרים עושים הינה להפנות את המבקרים אל דף
הבית של האתר או אל אחד הדפים הפנימיים, בהתאם לנושא לשמו הגיע המבקר.
זאת טעות משום שדפים אלו עמוסים בתוכן, בבאנרים, בתמונות, בתפריטים, לעיתים
גם בפלאשים ועוד ועוד.

המבקר שאיננו מכיר אתכם וצריך להחליט בתוך שניות ספורות האם להישאר באתר
או להמשיך לאתר הבא, אחד מרבים הקיימים בכל תחום, מוצף במידע ובאפשרויות
המסיחות את דעתו מהעיקר לשמו הגיע.

לגולש הממוצע אין זמן רב להקדיש לבדיקת האתר שלכם ואם במשך הזמן המועט
הזה תציפו אותו בעודף אינפורמציה ואפשרויות פעולה, פשוט תבלבלו אותו, הוא לא
יעשה מאומה ובסופו של דבר ייצא מהאתר שלכם מבלי שקנה, מבלי שהשאיר פרטים
או יצר קשר. הוא פשוט ייעלם וכנראה לא ישוב אל האתר בעתיד וכל השקעתכם בהבאתו
לאתר תרד לטמיון.
הגולש הממוצע איננו אוהב להתאמץ ומעדיף שאתם תגישו לו את החומר המעובד.
את זאת לא ניתן לעשות כשמפנים אותו אל דף הבית או אל אחד הדפים הפנימיים
של האתר.

הפתרון הינו בצורת דף נחיתה, שהינו דף פשוט המנותק מהעיצוב של האתר,
איננו כולל אובייקטים מסיחי דעת, איננו כולל תפריטים, כפתורי פעולה וכו'.
דף נחיתה טוב מכיל רק את המסר הקצר והממוקד שיענה על הצורך לשמו המבקר
הגיע אל האתר.
את המסר הזה יראה המבקר מיד כשיכנס לאתר, מבלי שיצטרך להסתובב בין דפיו
השונים ולבזבז זמן יקר.
המסר אמור לסקרן את המבקר ולגרום לו לרצות ליצור איתכם קשר לקבלת פרטים נוספים.
בנוסף למסר, יוצג בפני המבקר טופס להשארת פרטים על מנת שתוכלו ליצור איתו קשר.
השילוב של מסר ממוקד שניתן להבין בקלות ובמהירות, ביחד עם טופס להשארת פרטים
יבטיח בסבירות גבוהה שהמבקר ישאיר פרטיו לצורך יצירת קשר. אם בתמורה להשארת
פרטיו תבטיחו לו מוצר רב ערך עבורו (מוצר מידע כלשהו בתחום התמחותכם), הסיכוי
שישאיר את פרטיו אף יגדל.

דוגמא לדף נחיתה מצאתם בדף הבית של אתר זה: http://www.biztips.co.il


איך תהפכו מבקר באתר ללקוח?

ברגע שתניעו את המבקר להשאיר את פרטיו באתר על מנת שתוכלו ליצור איתו קשר,
כפי שהוסבר למעלה, תעשו צעד גדול לקראת הפיכתו ללקוח.
השלב הבא שיגדיל את הסיכוי לכך הינו הכנסת המבקרים שהשאירו את פרטיהם לתוך
רשימת דיוור.
רשימת דיוור שכזאת מאפשרת לכם להעביר למבקר על בסיס קבוע מסרים מקצועיים
מתחום התמחותכם, שימתגו אתכם, יהפכו אתכם לסמכות מקצועית בעיניו, יגרמו להידוק
הקשר ולתקשורת שוטפת איתו, כל זה יגדיל את הסיכוי להפיכתו ללקוח שלכם.

קיימות מערכות המנהלות רשימות דיוור בצורה מקצועית ויעילה.
מערכות אלו נקראות Auto Responders.
ברגע שלקוח ממלא את פרטיו הוא נכנס אוטומטית לתוך מערכת שכזאת, כאשר אתם
מזינים מראש במערכת מסרים/אימיילים שהמערכת תשלח לחברי הרשימה באופן קבוע,
במרווחי זמן כפי שקבעתם.
לדוגמא, תוכלו להזין מסר שיישלח למבקר יומיים לאחר שהצטרף, מסר נוסף שבוע מאוחר
יותר ועוד כמה מסרים במרווחי זמן של שבוע. כך תהפכו לעובדה קיימת אצל המבקרים וזה
ישפר את הסיכוי שיהפכו ללקוחותיכם במוקדם או במאוחר.

מערכות ידועות לניהול רשימות דיוור הינן:
בעברית - רב מסר
באנגלית - GETRESPONSE.

מה לא כדאי לאתר שלכם להכיל, על מנת למנוע פגיעה בדירוג שלו
במנועי החיפוש?

יש כמה וכמה נושאים שחשוב להימנע מהם בעת בניית האתר, על מנת למנוע פגיעה
במיקומו במנועי החיפוש ובראשם גוגל.

שני הנושאים הבולטים שכדאי להזכיר במסגרת זאת:

1. פלאש - מנועי החיפוש אינם יודעים לקרוא פלאש. אם האתר שלכם בנוי מפלאש,
קחו בחשבון שגוגל לא יידע מה האתר מכיל ולא יוכל לדרג אותו בתוצאות מנוע החיפוש.
בנוסף, פלאש כבד שמעכב את עליית הדף, מטריד את המבקרים וגורם להם לעזוב את
האתר לפני שהתעמקו בו, היות שלגולש הממוצע אין זמן או סבלנות להמתין זמן ממושך
מידי לעליית דפי האתר והוא יעדיף לעשות דרכו אל האתר הבא.

2. תוכן מועתק - גוגל רוצה לתת לגולשיה ערך מוסף, להעניק להם תוצאות איכותיות.
אתרים המכילים חומר מועתק אינם עונים על ההגדרה הנ"ל ולפיכך כאשר גוגל תיתקל
בכמה אתרים המכילים חומר זהה, היא תבדוק איזה אתר רשום במנוע החיפוש במועד
מוקדם יותר.
אתר זה ייחשב לאתר המקורי, כאשר שאר האתרים ייחשבו למעתיקים וייענשו על ידי
מנוע החיפוש.

כיצד לבחור שם דומיין מוצלח לאתר האינטרנט שלכם?

הדומיין מהווה את כתובתכם העסקית באינטרנט.
זה בעצם המותג שילווה אתכם בעתיד.
זאת הכתובת שתרשמו על ניירות העסק וכרטיסי הביקור, זאת הכתובת שתיתנו למתעניינים
וללקוחות פוטנציאליים.
לכן, חשוב מאוד להקדיש מחשבה לנושא טרם בחירת שם הדומיין.
חשוב ששם הדומיין יהיה קליט ולא ארוך מידי.
כמו כן חיוני שהוא יהיה קל לאיות, היות שלא פעם תמסרו אותו בשיחה טלפונית, כך
שלא כדאי שתסתבכו ותסבכו את המאזין.
כדאי לשקול את האפשרות לבחור בשם דומיין המכיל בתוכו מילת מפתח הקשורה בתחום
העיסוק שלכם.
אם אתם עוסקים בתחום הדיאטות לדוגמא, כתובת דומיין שמכילה את המילה DIET יכולה
להועיל.
ביחס לסיומת הדומיין, חשוב שסיומת הדומיין תהיה זאת הרלבנטית למדינה בה מצוי קהל
היעד שלכם.
אם קהל היעד שלכם ישראלי, כדאי לבחור דומיין המסתיים ב- co.il .
אם קהל היעד שלכם אמריקאי, כדאי לבחור בדומיין עולמי המסתיים בסיומת .com.


----------------------------------------------------------------------------------------
שיווק באינטרנט | בניית אתרים | קידום אתרים | יצירת קשר